• Fri fragt ved køb over 500kr
  • Hurtig levering
  • Fragt til pakkeshop 39 kr
Dankort + VISA/Dankort VISA Electron Mastercard VISA MobilePay

Reklamationsret

Reklamationsret.

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.  Det betyder, at du  har 24 måneders reklamationsret. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamere inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du sender en mail på butik@netgarn.dk med beskrivelse af problemet. 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine ( rimelige ) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarligt emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Vi refunderer IKKE fragtomkostninger, hvis du har sendt din vare retur uden at have fået et svar fra os inden. 

Varen sendes til:
Netgarn.dk
Elmehaven 4, 8520 Lystrup

Email: butik@netgarn.dk

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os pr mail til butik@netgarn.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for klageløsning
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-kommissionens online klageportal her https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage